Gedrukte tekst met hoge attentiewaarde
Papier is erg aanwezig en de aangeboden informatie blijft goed hangen. Jaarverslagen, corporate magazines, (thema)kranten en advertenties in fysieke bladen en magazines bieden nog steeds volop mogelijkheden om effectief met uw doelgroep(en) te communiceren.
Gedrukte media zijn door hun directe karakter in sommige omstandigheden nog altijd een sterk middel om uw product of dienst onder de aandacht te brengen. Denk aan folders en brochures op beurzen en voorlichtingsbijeenkomsten. En omdat er tegenwoordig minder direct mails via de post worden verstuurd is de attentiewaarde daarvan de laatste jaren flink gestegen.
Bij Tekst voor Zaken kunt u uitstekend terecht voor o.a.:
– folders
– brochures
– direct mails
– jaarverslagen
– copywriting
– advertorials
– bedrijfsjournalistiek
Heeft u een vraag? Vul onderstaand formulier in of stuur een e-mail naar info@tekstvoorzaken.nl.
Bellen kan natuurlijk ook, telefoonnummer 06 – 124 015 57.